Nová kolekce

Kampaň podzim/zima 2020 připomíná své tradiční hodnoty, na kterých stavíme již od svého založení v roce 1992.

Těmi jsou český design, osobitý styl a kvalitní přírodní materiály.

Tváří kampaně se již podruhé stal herec Roman Vojtek se svojí ženou Petrou Vojtkovou, kteří představují harmonický vztah muže a ženy na pozadí nejisté doby. Celou kampaň nafotil fotograf Ilja Hubálek na Malé Straně v Praze, jejíž volba ne náhodou zdůrazňuje důležitost lokálnosti. Kampaň nás provádí prázdnými místy jinak rušných a turisty vyhledávaných pražských zákoutí a přináší tak jedinečnou fashion story vsazenou do kontextu událostí posledních měsíců.

Letošní kolekce Formal vůbec poprvé uvádí i kolekce Limited Edition, které se vyznačující především tou nejvyšší kvalitou vlny, ojedinělou pro její zpracování a původ suroviny. Od každé velikosti bylo ušito pouze několik kusů a jejich nositel tak získá velmi originální a luxusní oděv do svého šatníku.

Outwearová kolekce se i tentokrát zaměřuje na vysokou funkčnost, k čemuž využívá nejmodernější technologie a materiály. Pláště z kolekce Capolavoro od italského výrobce Loro Piana svému názvu dostojí bez kompromisů. „Capolavoro“ v překladu znamená „mistrovské dílo“ a tím tento materiál, utkaný z extra jemné merino vlny, který je přes jemnost přízí velmi odolný, opravdu je. V kombinaci s úpravou Rain System pak dává vzniknout elegantním a funkčním městským plášťům, splňujícím nároky moderního muže v pohybu. Dochází tak k dosažení maximální ochrany před chladem, deštěm a větrem bez absence pohodlí, nadčasovosti a elegance. 

Navštivte naši prodejnu a vyzkoušejte novou kolekci, věnovat se vám bude profesionálně vyškolený personál.